Thursday, March 10, 2011

Pheww♥

My life

Finally the exam already passed
But i'm scared for my results -.-
Pheww!
It's holiday now ;D
I'm gonna hangging out with my babe friends
And have some gathering with my lovely family
Ecxited  xD

Wish all of you have a sweet and memorable holidays
And
I wish you have a nice trip at heree

Lastly i love these pictures
Share with you all ;)


What a beautiful person and background !


My mood

我 会
一个人莫名其妙发呆
不知道想些什么,又好像什么都没想。
总想找一个人倾诉
真有那么一个人时,却又不知从何说起。
也许无言才是最好的安慰,
也许轻轻抬头会有更好的风景。

我是不是疯了?


;)
我喜欢你,我可凭一时冲动为你做好多事,
不计较你是否喜欢我
不敢爱你,因为爱你我会期望你为我做同样的事。
我喜欢你,我可以默默地,
偶尔跳出来吓你一跳
我不敢爱你,因为爱需要一直好好表现,
永远拴住你的心
我不敢爱你,因为我不想让自己变得卑微

2 comments:

QiHui said...

Happy Holiday too my dear ^^

Ting said...

You too ;DDD